زمان جاری : پنجشنبه 21 تیر 1403 - 3:32 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 611
نویسنده پیام
konkkoori95 آفلاین



ارسال‌ها : 157
عضویت: 8 /1 /1394
محل زندگی: تهران
سن: 18
تشکرها : 15
تشکر شده : 30
کل گرامر کنکور {فرا تکنیکی} در یک صفحه

سلام دوستان

همیشه به قدرتِ خودم ایمان داشتم! و این بار به خودم حرکت دادم و اولین تالیف خودم رو انجام دادم، اما این تالیف یک چیز خاصه، تقریبا باور نکردنی! گل گرامر کنکور در یک یک صفحه a4 پشت رو که استارتش امروز خورد...

شما هم با دیدن این جزوه تک صفحه ای بهت زده میشید و بار دیگه میتونید به قدرتِ خلاصه نویسی و ذهن انسان پی ببرید!این تک صفحه رو نشستم و نوشتم فقط بخاطر اینکه به تک تک شماها ثابت کنم کار نشد نداره علاوه بر اینکه کل گرامر کنکور توی یک صفحه خلاصه شده تمام گرامر ها با روش های خیلی خوب و تکنیکی به جواب میرسه و من به شما قول میدم چیز حفظی خاصی وجود نداره!

حتی با روش هایی افعال با To و افعال دو کلمه ای 50% ِ شون حذف شدند و شما فقط لازمه نصفِ اون هارو حفظ بکنید! خوب این هم یک روشه دیگه!

مطمئنا این تک صفحه میتونه شمارو در پاسخگویی به 4 سوال گرامر و چند سوال گرامری کلوز تست یاری برسونه! یاری برسونه که چه عرض کنم شمارو به جواب برسونه!

این تکنیک ها توی هر درسی جواب گو هست ! و من بازم میگم نمیشه اینارو جایگزین درس کرد و باید اونقده تست زد که این روشا به ذهن شما خطور بکنه!

آیا اون فرا تکنیکی و ماورا تکنیکی که رویِ دی وی دی ها نوشته شده چیزی بیش از اینه؟ قضاوت با شما!

نمونه کوچیک جزوه رو میبینید! به زودی نسخه اسکن شده و با کیفیت و پی دی افش برای دانلود گذاشته میشه : )

جزوه تکنیکی زبانِ کنکور استراتژی شاملِ {آموزش کامل و خلاصه گرامر کنکور+تکنیک های تست زنی کلوزِ کنکور+حل تست های گرامر گزینه دو سالِ 94}

من دوست ندارم ادعا بکنم این جزوه رو هم بخاطر اثبات راحتی کنکور مخصوصا زبان تولید کردم ولی با خوندنش مطمئنا میشه 4 تست گرامر و قسمت های گرامی کلوز رو زد!

فقط به همون قسمت اول افعال ربط زوم کنید و ببینید چطوری توضیح داده شده! ....شک نکنید من چیز بدی تولید نمیکنم و چون اولین کارم هست دوست دارم بهترینم باشه! بالاخره باید از یه جایی تالیفو شروع کرد!

منتظر باشید دوستان!

منبع: Www.Nomre.Blog.Ir


جمعه 28 فروردین 1394 - 21:26
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
پرش به انجمن :


تماس با ما | کل گرامر کنکور {فرا تکنیکی} در یک صفحه | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS